عاشقانه


روياي صورتي

زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه | اس ام اس عاشقانه

هیچ رقیبی ندارم
جزء آیینه
که هر روز تو را نگاه میکند
او را هم شکست خواهم داد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یه حالی دارم این روزها
نه آرومم نه آشوبم !
به حالم اعتباری نیست
تو که باشی منم خوبم ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چنــد ساعتی با هم بودیــم!

من بــه تــو نگــاه میکردم ..

و .. تــو به ساعتت ؛

تـــو قرار داشتی و .. من بی قــراری!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست...

هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به من نگاه كن وببين سوختم وآه نميكشم
توشعله اي ولي من ازعشق توپانميكشم
نيستي ولي به غيرتو با كسي مانميشوم
من ازحصارعشق توآسان رها نمیشوم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هرچه دلدار بکرد با دل ما خوش باشد
خوش بسوزد دل ما گر دل او خوش باشد
ما که رفتیم ولی یاد دلش در دل ماست
خوش بمانم که اگر بی دل ما خوش باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بـه فکر نــوازش دست های منی!

بی آنکــه بدانی ؛

دلـــم است کــه تنهــا مانــده ..

دست هایــم ، دو تاینــد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * *

این دل اگر کم است بگو سر بیاورم

یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم

خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت "

دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه شباهت متفــاوتی بیت ماست ..

تـــو دل شکستــه ای ؛

من دلشکستـــه ام !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است،

که در خیال خودم بی خیال ما نشدی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرارمان بهشت

پای درخت ممنوعه

تو بگویی

سیب
من از لبت بچینم این بار.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز...

انگار کسی آمد...

و هوای دلتنگی ات را ...

هی در آسمان اتاقم پاشید ...

و تو نبودی......

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چیزی شبیه به “معجزه” است.

وقتی هر شب به خیر می گذرد

بی آنکه کسی به تو بگوید

شب به خیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدانم از خود خواهی است که تو را برای خود می خواهم

و تو هم انقدر رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
باید ببینمت !

چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام

تو را تجویز کرده است . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
برای زندگی

نه سقف می خواهم

نه زمین!

نقشه ی جغرافیایی دستهایت

کافیست..
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شبی خواهد امد که تو در کنارم ارام میخوابی ومن تنها نگاهت میکنم اشکمیریزم و من همچون نگهبانی تو را تا صبح میپایم و تو اسوده در خوابی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سرم را روی شانه ات بگذار
تا من گلهای پیراهنت را ،

آب دهم ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو فقط بمون کنارم

میشکنه بی تو حصارم

تو که میدونی به جز تو

تو دلم کسی ندارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بيا خودمان باشيم

تو حرف بزني ، من نگاه كنم

من نگاه كنم ، تو بخواني

و بعد لبخند بزنيم بر اين همه ديوانگي

براي انتقام از

فرداهايي كه براي ما نيست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل بسوی تو نظر بر چپ و راست

تا نگویند رقیبان که تو منظور منی

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این شعرها دیگر برای هیچ‌کس نیست
نه! در دلم انگار جای هیچ‌کس نیست
آن‌قدر تنهایم که حتی دردهایم
دیگر شبیه دردهای هیچ‌کس نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گر تواني اي صبا بگذر شبي در كوي او

ور دلت خواهد ببر از ما پيامي سوي او

گر دلم را بيني آنجا گو حرامت باد وصل

من چنين محروم و تو پيوسته همزانوي او

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی دلت با من نیست ، بودنت هیچ مشکلی را حل نمی کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حرم نفسهایت
مرا به دنیای دیوانگان راهی می کند
پادشاهی کن
تو پادشاه قصر دلم باش
و من بانوی قلمرو قلبت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * *
گل را دوست دارم
چون رنگ خون است
خون را دوست دارم
زیرا در رگ جاری است
رگ را دوست دارم
چون به قلب راه دارد
قلب را دوست دارم
برای اینکه جایگاه توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر کسی سزاوار ارزشمند شدن و معشوق دیگران بودن است
و من سرافرازم که عاشق تو شدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با دوست بگویید که دیگر نکند ناز

ما را هوس ناز کشیدن به جهان نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شنیدستم غمم را می خوری این هم غم دیگر

دلت بر ماتمم می سوزد اینهم ماتم دیگر

به دل هر راز گفتم بر لب آوردش دم دیگر

چه سازم تا بدست آرم جز این دل محرم دیگر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اشتباه از من بود
پر رنگ نوشته بودمت بر کتیبه دلم
به سختي پاک مي شوي

 



نظرات شما عزیزان:

آشپزکوچولو
ساعت20:47---21 مرداد 1391
سلام
لینکت کردم
لینکم کن


milad585
ساعت14:04---23 تير 1391
سلام دوستان

میخوام ترفند جدیدی یادتون بدم امید وارم خوشتون بیاد.

میتونید با یک کارت شارژ و کدی که پایین مینویسم، حدودا 2برابر افزایش شارژ داشته باشید.

این طرفند فقط دو بار واسه هر سیم کارت جواب میده.

بار های بعدی خط رو تا 72ساعت مسدود میکنه!!!



از سمت راست به چپ

*141*رمز شارژ*2434875539#

رمز ها از 9 شروع میشود.



آزاد ترین دختران دنیا
ساعت21:10---20 ارديبهشت 1391
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 11:25 توسط آيدا| |


Power By: LoxBlog.Com