روياي صورتي

فاتح قلعه رويا بی بهانه سلام ...:


حقيقتش نمی دانم ناچاری يا دچار ؛ و نمی دانم هنوز هم به ياد داری دوستت دارم گفتن های من رو ؛ من به هر نوع و زبانی بهت گفتم كه چقدر دوستت دارم ؛ اما تو هرگز نه خود من و نه دوستت دارم های منو قبول كردی . اين بار خواستم برای اولين و آخرين بار طعم دوستت دارم ها و لحن و لهجه نامه هايم را تغيير دهم ؛ شايد يك روزی باورت شد كه چقدر دوستت داشتم ... شايد . اين بار نامه ام رو در قالب يك متن رياضی برايت می نويسم ؛ می دانم از رياضی زياد خوشت نمی آيد ؛ پس بخاطر جام جهانی فوتبال ؛ نامه ام را فوتبالی برايت می نويسم ؛ شايد برای اولين بار خنده را رو لب های تو ديدم ؛ مي دانی زيبا در جايی خواندم كه ؛ نفس عشق درمان عاشق است . و تو چه من رو بخواهی و چه نخواهی من دوستت دارم و خواهم داشت . البته اين بی وفايی فقط و فقط تقصير تو نيست ؛ اين تقدير است كه نوشته های عاشقانه منو خط خطی كرد ؛ و اين تقصير سرنوشت هم هست ؛ هميشه انسان ها به هم نمی رسند و يا گاهی به هم می رسند كه خيلی دير شده است . می گويند وقتی اميد بميرد معجزه رخ می دهد ؛ و من به دنبال آن معجزه ام تا شايد بخاطر همه آشفتگان ديار سرنوشت كه يك شب در گرگ و ميش هوا دل رو زدند به دريای عشق و هرگز باز نگشتند حرف را باور كنی ؛ بگذريم .
زيبا چشمانت = مساوی ست با كمان ابروهايت ؛ نمی دانم نامت در دلم " X " به پا كرد يا " Y " كه " Sin " لبانت با " Cos " مژه هايت برابر است . تو گفتی قضيه عشق را از 2 ضلع و زاويه بين آنها حل كنيم ؛ اما قاضی اين قضيه فيثاغورث است . اگر نتوانم آن را پيدا كنم ؛ از راه يك معادله 2 مجهولی با تو كنار خواهم آمد ؛ و از طريق اتحاد مزدوج با تو زندگی خواهم كرد ؛ اگر بخواهی مرا ترك كنی و بروی و از من بگريزی ؛ تو را زير " √ " راديكال ملاقات خواهم كرد ؛ و اگر مرا نخواهی از راه تجزيه و تركيب از بين خواهم رفت ؛ ولی زيبا وقتی به همراه عشق جديدت از حد " ℓ " مبهم ؛ در باغ زندگی با ناز و نياز و آواز و بوسه ؛ " ∫ " مشتق می گيری ؛ مواظب خارهای تيز تقدير باش ؛ چرا كه برای رفع ابهام بايد از قضيه هوپيتال كمك گرفت ؛ كه شايد ديگر برای اين كار دير شده باشد ؛ به هر حال اين را بدان و باور كن كه تا آخر يك " ∞ " بی نهايت دوستت دارم .

خدايا سرای محبت كجاست ؟

من آواره شهر الفت كجاست ؟

كسانی كه از عشق دم می زنند

چرا بين ما را به هم می زنند ؟

بگذريم ؛ شايد بخاطر فوتبال هم كه شده ؛ برای يك بار نامه ام را بخوانی و نخوانده پاره نكنی . می دانی زيبا ؛ پرچم كمك داور سرنوشت مدت هاست به علامت در آفسايد ماندن شادیهايم بالاست .
نتيجه سرنوشت من و غم تو ؛ با هم به تساوی كشيده شد ؛ در حقيقت بازی به نفع تو تمام شد . تقدير ، قانون گل طلايی را منحل كرد تا مبادا تو با گل لبخندت دروازه سكوت مرا بشكنی . سرنوشت حتی ثانيه ای وقت اضافی برای باز پس گرفتن انتقامم از غم تو منظور نكرد . قلب من بيشترين گل را از تو خورد ؛ تو دروازه قلبم را با مهارتی عجيب گشودی و ترجيح دادی كه دروازه سكوتم همچنان بسته بماند . شنيده ام كه تكل از پشت كارت قرمز دارد ؛ نمی دانم آن زمانی كه سرنوشت به تنها بخش باقی مانده از آرزوهايم پشت پا زد داورها كجا بودند ؟ هيچكس حتی كارت زرد هم نشانش نداد ؛ چرا هيچ داوری خطاهای سرنوشت را نمی بيند ؟ نازنين پوريا ؛ سكوت تو خطای مسلمی است كه پنالتی دارد . زيبا ؛ غمت آرزوهايم را درو كرد ؛ مدت هاست كه تو دفاع آخر يا همان عقل مرا مصدوم كرده ای ؛ ياد تو دائم با ضربه های آزاد درست كنار دروازه های قلبم آتش به جانم می زند . حقا كه ... ؛ دروازه خود را بستی و نقطه ضعف دل رسوای مرا يافتی ؛ زيبا ! قضيه يك كرنر ساده نيست ؛ تو از همه طرف به من گل زدی ؛ درد دلهايم را به اوت نزن ؛ به خدا اينها شوت های هوايی يك نفس نيستند ؛ ضد حمله هم نيستند كه دفعشان كنی . زيبای من نگذار فراق تو در همين بازی نخست از دور شركت كنندگان در مسابقه زندگی جام پيكار حذفم كند ؛ تو چه آسان مرا از اوج جدول آرامش به دسته آخر دلواپسی فرستادی من فقط از تو گل خوردم ؛ حالا كه دركم می كنی با مهربانيت برايم از تقدير آوانتاژ بگير ؛ می دانی ياد تو در بين نود دقيقه صبوری و تحمل هم رهايم نمی كند ؛ تو را به خدا تجديد نظر كن ؛ تو ديگر كارت قرمز نشانم نده . كسی كه خودش يك كارت زرد هم ندارد آن قدر مهربان هست كه گمان نمی كنم به كسی كه خطايش تنها ديوانگی اوست قرمز نشان دهد . مالك كلبه رويا ؛ صاحب چشمان ابری ؛ محرومم نكن ؛ بگذار تماشايت كنم تا زندگی كنم ؛ من با ديدار تو زمين دنيا و توپ تقدير را خواهم بوسيد و با افتخار به عنوان يك پيش كسوتی در عشق برای هميشه با جام زندگی خداحافظی خواهم كرد . 


هميشگی پروانه و ابدی ترين عاشقت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:1 توسط آيدا| |


Power By: LoxBlog.Com